SZÍNEZD Ki! Csatang és Piszke mesés szentendrei kalandjai
2020. július 01. írta: Bringás Mesék

SZÍNEZD Ki! Csatang és Piszke mesés szentendrei kalandjai

A halak kékek vagy zöldek legyenek? Én láttam egyszer egy rózsaszínűt is!

Letölthető színező kicsiknek és nagyoknak Csatang és Piszke mesés szentendrei kerékpáros kalandjáról.

LETÖLTÉS

macskako_fekete-feher.jpg

 

-Tudod, Piszke, éppen azon gondolkodtam, hogy vajon miért hívják az emberek a macskakövet macskakőnek? – morfondírozott a földről feltápászkodva Csatang.
- Olvastam erről valamit a nagylexikonban… - sietett a barátja segítségére Piszke pihegve. – Eredetileg nem is macskakőnek, hanem macskafejkőnek nevezték, mert nagyon hasonlított egy kis fekete macska fejére.
- Hm… Nem is tudom… Engem inkább egy nagy szürke halrajra emlékeztet ez a sok kő…
- Engem pedig egy óriási hangyabolyra…

 

Illusztráció: Dobos Emőke

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tekeracsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr7615976428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása